19.12.09

Mitäpä olisi joulun odotus ilman myyjäisiä!

Joulumyyjäiset ovat yhtä tungosta, mutta silti joka vuosi haluan kokea edes yhdet joulumyyjäiset. Tänä vuonna otollinen hetki osui Hämeen linnan Tuomaan markkinoiden aikaan. Linna ja linnanpiha antavat myyjäisille oman ainutlaatuisen tunnelmansa.

Myyjäiskäynti tuli halvaksi. Se ei johtunut tarjonnan puutteesta, vaan omasta huolimattomuudesta. Tänne asti päästyämme huomasimme vaimon kanssa, että kummallakaan ei ole mukana juuri lainkaan käteistä rahaa. Pankkikortilla kun ei myyjäisissä tee mitään. Ostimme vähän leipää ja kreikkalaisia fetapiiraita.

Toinen unohtunut asia oli kamera. Jouduin tyytymään kännykän kameraan. Ihan kelvollisia kuvia näyttää silläkin tulevan. Mutta nyt poistun nauttimaan iltapalana fetapiirasta ... ... ...

4 kommenttia:

  1. Tual oon syntynny!
    Tai en siis siel linnassa...

    Myyjäisiin kannattaa ottaa vaan vähän rahaa.
    Koska se kaikki yleensä menee mitä on mukana.
    Ainakin mulla =I

    VastaaPoista
  2. Yllättävän hyvät kuvat! Minun kännykälläni ei saa ollenkaan noin hyviä kuvia. Nam, fetapiiras on varmasti herkullista.

    Minä olin tyttäreni kanssa Rauman Tonttujen yössä. Kirjoitin siitä Rauma-blogiini. http://raumarauma.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Hämeen linnan markkinoilla mekin käymme usein. Keskiaikamarkkinoilla.

    VastaaPoista
  4. Näyttää vähintään yhtä tunnelmalliselta kuin Turun Wanhanajan joulumarkkinat. Olisipa mukava käydä joskus Hämeenlinnan markkinoilla. TH

    VastaaPoista